A válság világszerte visszavetette mind a rádiófrekvenciás azonosítással, mind a vonalkóddal kapcsolatos hardvereszközök forgalmát, áruszállítás azonban ez évtől kezdődően mindkét területen lassú növekedés prognosztizálható. A vonalkód áruszállítás technológián alapuló belföldi szállítás alkalmazásokat továbbra is költséghatékonyan lehet majd alkalmazni kecskemét a kiskereskedelemben szállítás és a logisztikában, míg az belföldi szállítás RFID-megoldások néhány áruszállítás speciális területen kapnak majd hangsúlyt- áll a Citizen Systems legfrissebb belföldi szállítás áruszállítás közleményében.

A tavalyi évben a áruszállítás recesszió kecskemét az AIDC (Automatic Identification and Data Collection) technológiai ipar szereplőinek forgalmát jelentősen visszavetette. Bár az RFID belföldi szállítás hardverek némiképp jobban tűrték a válságot a vonalkódnál, a áruszállítás vállalkozások szűk költségvetése következtében mindkét szektor jelentős károkat kecskemét szenvedett. 2010-től a két ágazat növekedési üteme azonban lassan belföldi szállítás ismét emelkedni fog. – áll a VDC Research előrejelzésében, mely 2013-ig mutat előre.belföldi szállítás Ugyanis az olyan kecskemét makrogazdasági trendek, mint amilyen például áruszállítás az emelkedő globális kereslet és belföldi szállításkecskemét termelés, a fokozódó biztonsági igények, valamint a áruszállítás növekvő mobilitás iránti vágy a kutatás szerint belföldi szállítás AIDC beruházásokra sarkallhatják a áruszállítás vállalkozásokat.

„A piaci kecskemét előrejelzések áruszállítás is rávilágítanak belföldi szállítás arra a tendenciára, hogy az RFID, illetve a vonalkód technológia piaca együtt, azonban jellemzően más területeken fejlődik szállítás majd az elkövetkezendőkben is. Véleményem szerint míg az előbbinek néhány speciális ágazatban, belföldi szállítás például az állatok nyomon kecskemét követésében, vagy az NFC technológián áruszállítás alapuló alkalmazásokban szállítás nagy belföldi szállítás szerepe van, addig a vonalkód szállítás a logisztikában és a kereskedelemben továbbra is költséghatékonyabban kecskemét alkalmazható.” – mutatott rá Mészöly Imre, a Citizen Systems régiós áruszállítás vezetője, majd hozzátette: „Mivel belföldi szállításaz RFID-megoldások kivitelezési költségei egyelőre jóval magasabbak, mint a hagyományos belföldi szállítás vonalkódos címkéké, ez önmagában is determinálja a áruszállítás felhasználási területeket.”

Bár az RFID szállítás címkék áruszállítás előállításának belföldi szállítás költségcsökkentése érdekében folyamatos kutatások folynak, ezen a technológián alapuló eszközök belátható időn belül valószínűleg továbbra sem lesznek elterjedtek a jelenleg is jellemzően áruszállítás vonalkódos kecskemét azonosítást használó belföldi szállítás ágazatokban (pl. logisztika, szállítás kereskedelem). A folyamatot gátló tényezők között sorolhatjuk fel többek között a technológiaváltás olyan alternatív költségeit is, mint például áruszállítás a legtöbb helyen jelenleg alkalmazott, rádiójeleket szállítás belföldi szállítás leárnyékoló fémpolcok cseréjével kapcsolatos kiadásokat, vagy a csomagolóanyagok cseréjét. A több kecskemét évtizedes múltra visszatekintő vonalkód technológia áruszállítás többnyire tehát úgy tűnik szilárdan tartja magát a még belföldi szállítás gyermekcipőben járó RFID-val szemben, amelynek azonban más kecskemét területeken már szállítás most megvan a belföldi szállítás maga relevanciája. A Citizen áruszállítás Systems álláspontja szerint továbbra is kiegészítő és nem versengő belföldi szállítás technológiákról áruszállítás beszélhetünk, bár a technológiaiszállítás fejlesztések sok izgalmas meglepetést hozhatnak.