Magyarországon a munkavállalók mindössze 8 százaléka elégedett a jelenlegi munkaadójával a Randstad nemzetközi állásközvetítő cég kutatása szerint. Ezzel áruszállítás sereghajtók vagyunk a nemzetközi listán, nálunk csak a japánok és a kínaiak elégedetlenebbek szállítás 7 illetve 6 százalékkal. A sor belföldi szállításvégén található ezek mellett Görögország és Csehország 18 illetve szállítás Szlovákia 16 százalékkal belföldi szállítás – cikkez a The Gazette.

A legelégedettebbek áruszállítás a dán és a norvég munkavállalók, mindkét országban a dolgozók 36 százaléka nyilatkozott úgy, hogy nagyon elégedett, de szeretik munkahelyüket a kanadaiak és a mexikóiak is (35 százalék). Jól teljesített az Egyesült Államok szállítás is 31 százalékkal belföldi szállítás illetve Svédország 29 százalékkal a munkatársi elégedettséget illetően.

A felmérés áruszállítás elsősorban szállítás azt mutatta, belföldi szállítás hogy milyen fokú a munkavállalói bizalom illetve milyen a dolgozók várakozása a munkahelyi változások valószínűségét illetően és hogy ők maguk terveznek-e munkahelyváltást a következő fél évben.

Bár Pozvai Zsolt ,szállítás, a Develor belföldi szállítás Tanácsadó Zrt. vezérigazgatója nem szeretett volna találgatni, mi áruszállítás az oka annak, hogy Magyarországon ilyen kevés dolgozó vallotta nagyon elégedettnek magát, mivel a teljes kutatást nem ismerik (sajnos mi sem kaptunk több belföldi szállítás információt arról a felmérést végző cégtől), közölte, hogy szállítás tapasztalataik szerint a magyar munkavállalóknál általában alacsony az elégedettség – különösen a válság kirobbanása óta – a munkahely biztonságával belföldi szállításkapcsolatban, hiányolják a tervezhetőséget. szállítás Az információáramlás minősége örökös gond, és az együttműködés egyes területein is áruszállítás tapasztalnak hiányosságokat.
Ugyanakkor a dolgozók általában elégedettek a munkakörülményekkel, az ösztönzési rendszerek áruszállításegyes elemeivel (cafeteria). Sok szállítás esetben a belföldi szállítás munkaköri feladatok minőségével, tartalmával is, tehát szeretik a munkájukat. Több esetben tapasztalták, hogy nincs gondjuk a vezetői stílussal, de ebben már nagyon szór a mezőny.
Még nagyon kevés helyen belföldi szállítás szerepelnek a vezetők “kiégettségével” kapcsolatos áruszállításkérdések, de egyre több helyen szembe szállítás kell nézniük ezzel a problémával, amire megoldást kell találniuk a cégeknek. Hangsúlyozni kell, hogy az elégedettség minden esetben belföldi szállítás több szempont függvénye, ami erősen függ a munka jellegétől, és a munkatársak képzettségtől – tette hozzá a vezérigazgató. Általában elmondható, belföldi szállítás hogy a munkahely megbízhatósága, tervezhetősége a legfontosabb tényezők között van a munkavállalók elégedettségét illetően, már a felsőfokú végzettségűek esetében is. Előtérbe került a család-munkahely egyensúlya, de fontos a dolgozóknak az érdeklődési terület és a munkaköri feladatok közötti harmónia is.

Mint elmondta, csak megerősíteni tudja, belföldi szállítás hogy a pénzügyi szállítás ösztönzők hatása kevésbé jellemző. Jelentős továbbá a munkahely hangulata, az egyik legmeghatározóbbnak a közvetlen áruszállításvezetővel való kapcsolatot látja Pozvai. Hozzáfűzte: nem véletlenül mondják, belföldi szállítás hogy mindenki egy céghez csatlakozik, de végül egy főnököt hagy ott.

Nemzetközi kitekintés

A Randstad internetes kutatása során 18 belföldi szállítás és 65 év közötti embereket kérdeztek áruszállításmeg 23 országban, akik legalább 24 órát dolgoznak hetente fizetett munkakörben. Legkevesebb 400 szállításinterjút készítettek el országonként. Az interjúkat január 21. és február 9. között vették fel. A felmérés szerint a legtöbben – 47 százalék – a 18 és 24 éves kor közöttiek mondták nagyon belföldi szállítás elégedettnek szállításmagukat, ezt követte a 45-54 éves korosztály 45 százalékkal, majd az 55-64 éves korosztály 41 százalékkal. Kevésbé ismerik el munkahelyüket a 25-34 évesek (23 százalék) illetve a 35-44 évesek (27 százalék).
A felmérésből kiderül, hogy a kanadai dolgozók belföldi szállítás – amely a legboldogabb nemzetek között van e tekintetben – 78 százaléka nem kíván munkát keresni a közeljövőben. Ugyanakkor a válaszadók többsége azt mondta, hogy szíve szerint elhagyná a munkahelyét, belföldi szállítás még ha a munkanélküliségi ráta viszonylag magas is. Úgy tűnik, a tengerentúli munkavállalók lassan visszanyerik a bizalmukat a munkaerőpiacon. Tény, hogy a megkérdezett kanadai alkalmazottak 67 százaléka belföldi szállítás közölte, bíznak abban, hogy a jelenlegi gazdasági helyzetben képesek egy hasonló új v munkát kapni.

Egy még frissebb, júniusi kutatás belföldi szállítás adataiból kiderül, hogy az alkalmazottak nagyjából azonos esélyt látnak arra, mint az év elején, hogy elveszítsék a munkahelyüket. A munkavállalók nagyobb része gondolja, hogy könnyebb lesz a jelenlegitől eltérő pozíciót találni (72 százalék), mint hasonló munkakörben elhelyezkedni (64 százalék). Európában a norvég és a cseh munkavállalók gondolkodnak a legoptimistábban a tekintetben, hogy hamar találnának új állást (87 és 84 százalék). Ázsiában a kínai munkavállalók pozitívak leginkább ebben a kérdésben 90 százalékkal.

A munkavállalói bizalom magas belföldi szállítás Ausztráliában, Kanadában és Mexikóban is (82, 82 és 86 százalék). Norvégiában csak nagyon belföldi szállítás kevés alkalmazott – 3 százalék – gondolja, hogy elveszíti munkáját a következő hat hónapban. Hasonlóan alacsony arányt mértek Svédországban és Kanadában is.
Csupán Beliumban, belföldi szállítás Olaszországban, Kanadában és szállítás Indiában gondolja több ember, hogy állást változtatna a következő félévben az első negyedéves adatokhoz viszonyítva. Különösen a fiatalok, a 18 és 24 év közöttiek gondolkodnak új munkahelyről – Kanadában a náluk mért mobilitási index 92 volt az első negyedévben és ez 125-re áruszállítás emelkedett a következő három belföldi szállítás hónapban. Olaszországban is magasabb ez a mutatószám a fiatalok körében (83-ról 108-ra nőtt). Belgiumban az összes 44 évesnél szállítás fiatalabb munkavállalónál magasabb a mobilitási hajlandóság, míg Indiában a legmagasabbbelföldi szállítás ez a szám az 55 és 65 év közöttiek áruszállítás esetében.
A személyes motiváció Skandináviában a legmagasabb – derült ki a felmérésből. A legtöbb ambíciózus ember itt található, átlagosan a munkavállalók 70 százalékának nagyra törő tervei vannak. Ebben valószínűleg szerepet játszik az is, hogy az itteni dolgozók a belföldi szállítás legelégedettebbek között vannak. A japánok is magas ambícióval rendelkeznek, de ezt sokszor nem a jelenlegi szervezetben képzelik el, mivel itt szállítás találhatók a legkevésbé elégedett munkavállalók.

Mit mérnek és miért érdemes mérni?

Egy munkatársi elégedettség felmérés során nem önmagában az elégedettséget kell mérni, hanem a részben ebből fakadó elkötelezettséget, hiszen belföldi szállítás ez jelent valódi értéket a munkaadónak – véli Pozvai Zsolt. A top tíz tényező, amit vizsgálnak: a munkakörülmények, a munka tartalma, ösztönzés, közvetlen szállításvezető, szervezeti kultúra, együttműködés, fejlődési és előrelépési lehetőség, információáramlás, munka-magánélet egyensúly és stressz.
Önmagában a felmérésnél sokkal belföldi szállítás fontosabb az eredmények elemzése, a visszacsatolás, de leginkább a valós problémákra reagáló cselekvési terv kidolgozása és fegyelmezett megvalósítása szállítás – tette hozzá.
A áruszállítás munkatársak elégedettsége belföldi szállítás meghatározza az elkötelezettségüket, ezáltal a teljesítményüket, ezzel a vállalati összcélok teljesülését, a többi között ezért érdemes elégedettség felmérést indítania egy cégnek. áruszállítás Az elégedettség során vizsgált szempontok belföldi szállítás képet alkotnak a szervezet kultúrájáról, amely a cég közép- és hosszú távú terveit befolyásolja. Az belföldi szállítás évenkénti ismétlés azonnali szállítás beavatkozási lehetőséget ad, és objektív módon képes mérni, jól mutatja a tendenciákat.
A Develornál tapasztalták továbbá, belföldi szállítás hogy önmagában az elégedettség mérése is növeli az elégedettséget, főleg ha a problémákra belföldi szállítás megoldásokat is talál a cég vezetése. Ellenkező esetben viszont jobb nem is belevágni – hangsúlyozta a vezérigazgató. Közölte azt is, hogy a legfrissebb májusi kutatásuk szerint a cégek harmada fontosnak tartja az ilyen típusú vizsgálatokat, felméréseket végez és az eredmények ismeretében cselekszik, változtat. belföldi szállítás A második harmad szintén szállítás fontosnak tartja, de még hiányzik a megvalósítás, vagy csak a felmérést készíti el, de hiányzik a cselekvési terv. A harmadik harmad vagy nem látja a jelentőségét, vagy például vezetői feladatként határozza meg úgy, hogy ők úgyis ismerik az embereket, nem szükséges külön mérés. Ebben azonban nagyot tévednek, hiszen sosem árt a külső, elfogulatlan és objektív szem – véli Pozvai.